Valvula di globu è valvola di sfera

Attualmente, ci sò diversi tipi di valve di sfera è valve di globu nantu à u mercatu per diverse applicazioni ambientali, allora cumu valutemu è pruvemu a selezzione di a valvola di sfera curretta per ottene u megliu effettu di l'applicazione?In l'articulu dopu, Ronnie Shidun discute i vantaghji di valvule di bola è valvule di globu cù tutti.

1. A principal diferenza trà i dui valves
Comu tutti sapemu, a principal diferenza trà a valvola di globu è a valvola di sfera hè u metudu di chjusu.I valvule di globu sò generalmente usati per throttling, ma i valvule di bola utilizanu una bola per chjude u flussu.A vàlvula di stop hè bona per aghjustà u flussu, mentre chì a vàlvula di bola hà un rendimentu eccellente è pò cuntrullà u flussu senza alcuna caduta di pressione.
Una valvula di bola hà un troncu è una bola rotante horizontale, è hè spessu chjamata valvula "rotante".In ogni casu, a valvula di u globu hà una valvula di valve è un core di valvula, è a valvula di valve è u core di valvula adoptanu un colpu lineale, è a valvula di stop induve si trova hè ancu chjamata valvola "colpu".

2. I caratteristiche basi di i dui valves
Valve à sfera:
1) U bloccu fluidu di a valvula di bola hè chjuca, è u sonu di u funziunamentu hè bassu;
2) Stu tipu di valvula hà una struttura simplice, installazione illimitata, dimensioni relativamente chjuche, pesu ligeru è esigenze di mantenimentu bassu.
3) U mediu di a valvula di bola diverge è scorri senza alcuna vibrazione;
4) A precisione di trasfurmazioni di a valvola di bola hè alta, è u costu hè altu;
5), ùn pò micca throttle.

Valve d'arrestu:
1).Stu tipu di valvula hà una struttura simplice è bassi esigenze di trasfurmazioni è mantenimentu.
2) A vàlvula d'arrestu pò esse aperta è chjusa in pocu tempu sottu u funziunamentu di cortu termine;
3) A prestazione di sigillatura hè bona, a friczione in a superficia di sigillatura hè chjuca, è pò esse usata per un bellu pezzu.
4) U bluccatu fluidu di stu tipu di valvula hè assai grande, è una grande forza serà generata durante u prucessu di apertura è chjusu.
5) A vàlvula di stop ùn hè micca adattata per u cuntrollu di fluidi cù particelle viscose.

3. Cumu fà una scelta megliu trà valvola di bola è valvola di globu?
A vàlvula di bola hè durable è hà una bona prestazione dopu à parechji cicli;hè affidabile è pò esse chjusu in modu sicuru ancu s'ellu hè abusatu per un bellu pezzu.In cunfrontu cù e valvole di porta è e valvole di globu, queste caratteristiche aiutanu e valvole di sfera à diventà una scelta impurtante per l'applicazioni di chjude.Per d 'altra banda, i valvuli di sfera ùn mancanu un cuntrollu finu in l'applicazioni di throttling furnite da e valve di globu.

news


Tempu di Postu: Jul-03-2021